پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

دو رئیس دو رفتار متفاوت| چرا خبرنگاران بسکتبال نامحرم شدند؟!

  • کد خبر: ۴۱۳۹۸
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
  • ۲
دو رئیس دو رفتار متفاوت| چرا خبرنگاران بسکتبال نامحرم شدند؟!
در یک روز و یک ساعت شاهد دو رفتار متفاوت از دو رئیس فدراسیون بودیم! دو فدراسیونی که تنها چند قدم با هم فاصله دارند یکی از خبرنگاران می‌خواهد والیبال را همراهی کنند تا به هدفی که دارد نزدیک‌تر شود و دیگری جلوی ورود خبرنگاران به نشست لیگ برتر بسکتبال را می‌گیرد!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، امروز مقصد من استادیوم آزادی بود و در راه به این فکر می‌کردم که چرا مثل گذشته دیگر رغبتی برای حضور در نشست‌های بسکتبال ندارم و با وجود اینکه بسکتبال رشته اصلی و علاقه شخصی من است، اما روزی که نشست مهمی دارد ترجیح می‌دهم به والیبال بروم و جای اینکه شاهد بحث و گفت و گوی مسئولان فدراسیون بسکتبال با نماینده‌های باشگاه‌ها باشم و بدانم که سرنوشت لیگ فصل آتی چه خواهد شد، دوست دارم روبروی داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بنشینم و با او از برنامه هایش برای درخشیدن در المپیک صحبت کنم!
امروز چند قدم آن طرف‌تر از فدراسیون بسکتبال در کنار والیبالی‌ها نشسته بودم جایی که نظم حرف اول را در برنامه‌های شان می‌زند، جایی که نه تنها تکلیف لیگ را مشخص کرده و از ۳ روز دیگر مسابقات استارت خواهد خورد بلکه در حال برنامه ریزی برای تیم ملی هستند تا به رویای چندین ساله خود که درخشیدن در المپیک است برسند. میان والیبالی‌ها بودم و حسرت می‌خوردم که چرا بسکتبال ما نباید اینگونه سازمان یافته باشد؟ چند قدم آن طرف‌تر از ما بسکتبالی‌ها هنوز داشتند برای برگزاری لیگ با هم دیگر کلنجار می‌رفتند. جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال تمام شد و خبر آمد که هنوز تعداد تیم‌ها قطعی نشده و حتی هنوز هم نحوه برگزاری رقابت‌ها نهایی نشده و فقط گفته اند به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار خواهد شد! داورزنی داشت از اوضاع خوب تیم‌های لیگ برتری والیبال می‌گفت و من به این فکر می‌کردم که نیمه متمرکز دیگر چه صیغه‌ای است؟!
رئیس فدراسیون والیبال داشت از اهمیت رسانه صحبت می‌کرد و اینکه تا چه اندازه خبرنگاران می‌توانند در رسیدن به یک هدف کمک حال فدراسیون‌ها باشند که پیام آمد شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال جلوی ورود خبرنگاران را به نشست گرفته است!
تا چه اندازه دو فدراسیون، که تنها چند قدم با هم فاصله دارند می‌توانند متفاوت باشند؟ مسئولان دو فدراسیون چقدر متفاوت فکر می‌کنند! یکی از خبرنگاران می‌خواهد والیبال را همراهی کنند تا به هدفی که دارد نزدیک‌تر شود و دیگری جلوی ورود خبرنگاران را به نشست لیگ برتر بسکتبال می‌گیرد!
والیبالی‌ها در حال مذاکره با مربیان طراز اول دنیا برای هدایت تیم ملی هستند و با اینکه هدف حضور در المپیک است، اما داورزنی در تلاش است تا هرچه زودتر بهترین مربی را برای والیبال به خدمت بگیرد، در مقابل بسکتبال هم آذرماه باید در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا حاضر شود و هنوز کسی نمی‌داند که فدراسیون قصد دارد با سکان هدایت تیم ملی اش چه کند! یعنی حدود ۳ ماه دیگر باید در این رقابت‌ها حاضر شویم و تکلیف کادر فنی تیم ملی و بازیکنان آن مشخص نیست، اما والیبال از الان دارد برای المپیک برنامه ریزی می‌کند، مربی اش به زودی معرفی و اردو‌ها هم مشخص خواهد شد.
وقتی از پله‌های فدراسیون والیبال پایین می‌آمدم یک طرف ذهنم حرف‌های داورزنی بود و در طرف دیگر اتفاقات بسکتبال، به خودم حق دادم که رغبتی برای حضور در فدراسیون بسکتبال نداشته باشم. فدراسیونی که جای استقبال از حضور خبرنگاران بدون دلیل قانع کننده‌ای ورود آن‌ها را ممنوع می‌کند، در بحث برگزاری لیگ برتر و کادر فنی هم که بلاتکلیف است و هنوز نمی‌داند می‌خواهد با آن‌ها چه کند، پس همان بهتر که نزدیک آن‌ها نشوم!
تکلیف ما بسکتبال نویس‌ها که همین چند هفته پیش به دعوت فدراسیون بسکتبال برای روز خبرنگار لبیک نگفتیم با خودمان و فدراسیون مشخص است، اما آن عده از خبرنگارانی که در آن جلسه حاضر شدند و پای صحبت‌های مسئولان فدراسیون نشستند باید از آن‌ها جواب بخواهند که چرا امروز در‌ها را روی آن‌ها بستند؟ چرا خبرنگاران که دیروز محرم بودند امروز شدند نامحرم؟ خبرنگاران بازیچه دست شما نیستند که هر زمان خواستید باشند و هر زمان نخواستید نباشند. رسالت آن‌ها اطلاع رسانی است و وقتی جلسه محرمانه‌ای نبوده باید طبق روال همیشگی در این جلسه حاضر می‌شدند.
حالا ما منتظریم تا خانم کلاهی دبیر تازه وارد بسکتبال برای این کار خود دلیل قانع کننده‌ای را مطرح کند در غیر اینصورت امیدواریم آن عده از خبرنگارانی که هنوز تکلیف شان را با خود و این فدراسیون مشخص نکرده اند فکری به حال آن کنند وگرنه تا همیشه همین رفتار با آن‌ها خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زانیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
سلام واقعا ازتون متشکرم که باعث شدیدیکی از حرف های خانواده بسکتبال شنیده بشه.... ای کاش مسئولین بسکتبال به حرف های ما گوش میکردن و کمی بسکتبال هم مثل والیبال نظم خودش رو داشت ..
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
سلام و سپاس از خانم فتحی
به کجا میرویم؟
مسئولین تیم پالایش نفت جواب رئیس فدارسیون رو نمیدن (ببینین به چه روزی افتاده فدراسیون که یه تیم باشگاهی هم تحویلش نمیگیره!)
دقت کردین فقط دکتر طباطبایی با خبرگزاری ها مصاحبه می کنه؟ یعنی ایشون همه چی رو تحت سلطه خودش می خواد!
برنامه ریزی لیگ رو هم رئیس فدراسیون انجام میده؟! کس دیگه ای نیست؟
البته خوب حق هم دارند که اجازه حضور خبرنگاران رو نمیدن، چون سوالایی می پرسن که نباید! در مورد موارد بالا یا مثلا: چرا خانم کلاهی از ریاست هیئت تهران استعفا نداد؟ تکلیف کادر فنی تیم ملی چی شد؟ به خاطر تنش های لیگ پارسال، مربی تیم ملی قراره تغییر کنه؟ و ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->